Mes siekiame, kad mūsų klientai būtų visiškai patenkinti savo pirkimais. Jei dėl kokių nors priežasčių nesate patenkinti užsakytomis prekėmis, mes suteikiame galimybę jas grąžinti pagal šias sąlygas.
Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo gavimo dienos. Prekės turi būti nesugadintos, nenaudotos ir su originalia pakuote. Jei prekės buvo naudotos arba pažeistos, mes negalėsime priimti grąžinimo.
Norėdami grąžinti prekes, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu: info@petshop.lt. Nurodykite užsakymo numerį ir prekes, kurias norite grąžinti. Mes suteiksime jums informaciją apie grąžinimo adresą ir kitus su grąžinimu susijusius žingsnius.
Klientas apmoka grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekės buvo brokuotos arba neteisingai pristatytos. Tokiu atveju mes padengsime grąžinimo išlaidas.
Norint grąžinti prekes, jos turi būti originalioje pakuotėje ir nesugadintos. Mes nesame atsakingi už prekes, kurios buvo pažeistos transportavimo metu, jei klientas nesilaikė grąžinimo instrukcijų.
Kai tik mes gausime sugrąžintas prekes ir patikrinsime jų būklę, grąžinsime pinigus už prekes į jūsų sąskaitą. Pinigų grąžinimas bus atliktas per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo.
Jei gavote brokuotą prekę arba prekę, kuri nesutampa su užsakymu, prašome susisiekti su mumis kuo greičiau. Tokiu atveju mes apmokėsime visus su prekių grąžinimu susijusius kaštus, ir mes išsiųsime teisingą prekę arba atliksime grąžinimą.
Kai kurios prekės, tokios kaip atidarytos maisto produktų pakuotės ar higieninės prekės, negali būti grąžinamos dėl higienos priežasčių. Visos prekės, kurios buvo pažeistos dėl kliento kaltės, taip pat negali būti grąžinamos.
Jei turite klausimų dėl grąžinimo politikos, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu: info@petshop.lt.